lördag 29 december 2012

Försökte mig på att...

... blogga från min fina lilla julklapp sent igår kväll.

Lämnade tillbaks den felande plattan, la till lite mer pengar och fick denna istället ;-)
Själva skrivandet var inget problem, det var värre med bilderna som plötsligt var i fel format när jag skulle lägga till dem från plattan. Märkligt att bloggen säger ifrån när jag har exakt samma filformat när jag använder datorn. Insåg efter en stund att jag var på tok för trött för att lösa problemet så jag struntade helt enkelt i det, får testa mer idag. I övrigt så älskar jag denna lilla manick som jag fick för ett extra bra pris pga bruten förpackning då någon under dagen försökt fått hem den alldeles gratis. Samma garanti, samma villkor men 1000 kronor billigare ;-)

Storfrämmande hade vi igår kväll - hela tjocka släkten! 15 personer i vårt lilla kök, lite trångt men trevligt som tusan ;-) Vi avslutade med lite julklappsutdelning och fina paket fick vi allihop. Det var sista julklappssvängen för i år, ett helt år kvar till nästa gång. Men... Tror jag ska föreslå att vi gör det lite annorlunda då just när det gäller julklapparna ;-)

Tidigare på dagen tog jag och My en sväng runt Sidsjön med grabbarna bus och det gick riktigt bra för dem båda två. Så skönt att kunna gå på en lugn och fin promenad utan att vara helt slut efteråt pga konstant tjatande och kampande. Solen sken och det var riktigt fint och vansinnigt härligt, nästan så vi fick lite vårkänslor ;-) Soliga vinterdagar är nog bland det bästa jag vet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar