onsdag 26 december 2012

Härlig helg med trevligt sällskap...

... god mat och många fina julklappar!

Julafton var lugn, fin och tillbringades tillsammans med svärmor och svärfar. 

Suddig bild....

Svärmor Maud
Svåger och svägerska anslöt lite senare och vi avslutade kvällen tillsammans med några omgångar "Ryktet går" vilket är bland de roligaste spelen jag vet ;-)

Juldagseftermiddagen var vi hemma hos min pappa med familj och lillebror med sin stora fina familj var också där. Lilla Lisa fick en päls av mig som hon var så sjukt söt i men tyvärr har jag ingen bild på det. 

Det var den julhelgen det och på fredag avslutar vi julfirandet med en sista lilla julafton hemma hos oss med barnen hela tjocka släkten. Men... Då blir det inte julmat, då blir det tacos vilket jag tror uppskattas av alla så här efter allt sill och skinkätande ;-) 
Nu ska jag få i mig lite frukost och sen beger jag mig till Birsta för att byta en julklapp som till min stora sorg inte vill fungera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar