söndag 30 december 2012

Relaxed!

Ojoj, vad jag känner mig utvilad! Senaste veckan (förutom när Magnus jobbade torsdag och fredag) så har vi fått sova ända till efter 8 på mornarna och vissa dagar som i dag tex ända till klockan 9 - vansinnigt skönt! Jobbet kopplade jag bort direkt när jag stängde dörren bakom mig på fredagen innan jul och sen har jag inte ägnat en tanke åt det. Känner att jag har noll koll samt helt galet dagvill vilket också är ett bevis på att hela jag tagit semester på riktigt ;-) Att det sen bara är sex arbetsdagar kvar innan det är dags för drygt en semestervecka till är absolut ingenting jag deppar ihop för heller - Längtar ;-)


Nu till något märkligt... Kortet ovan har jag knäppt själv bara för att jag skulle visa hur vansinnigt utvilad jag ser ut ;-) Men första bilden misslyckades jag med totalt då blixten var så sen. Skulle radera bilden men så såg jag nåt konstigt... Vem tusan är det som står bredvid mig??


Ehh, Gustav eller???

1 kommentar:

  1. Men fyyy... Skojjar du eller? Trodde inte att spöken fastnade på bild... /Ullis

    SvaraRadera