torsdag 20 december 2012

Tokkärring?

Ja, kanske jag är det som redan varit vaken en hel timme... Nä, det är inte åldern som gör att har svårt att sova, har faktiskt inte svårt att sova alls ;-) Kärleken fick en tidig körning i morse och skulle bege sig redan kl 4 så jag valde helt enkelt att ta en kopp kaffe med honom innan han susade iväg. När Magnus åkt så var jag i valet och kvalet om jag kanske skulle lägga mig och sova nån timme till ändå men struntade i det för jag var ju redan pigg...

Myser, dricker lite kaffe och spanar mot åteln om lilla räven möjligen behagar komma. Igår var han här en stund efter 05:00 så det finns ju chans att han kommer snart. Nya rävspår har det kommit i natt så lite sugen på åteln är han allt ;-)

Idag tänker jag inte jobba längre än till lunch och då blir det raka spåret till Birsta och handla klart julklapparna samt mat. Lär ju vara värsta kaoset där men det kaoset är nog ingenting mot vad det kommer vara till helgen. Måste få klart det idag helt enkelt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar