tisdag 6 augusti 2013

Lurad!

I förmiddags såg det så disigt och grått ut så jag och svägerskan bestämde oss för att göra en tur till Birsta istället för att bege oss ner på stranden. Vi hann typ bara bestämma oss för det så sprack det upp och blev perfekt strandväder men vi struntade i det och gav oss iväg till Birsta ändå ;-) Visade sig vara ett bra val av dag ändå då det nästan var tomt på folk där, lugnt och skönt som bara den... Alla andra lång väl och trängdes på nån strand nånstans ;-) Inhandlades en bur till lilla Svea (eller vad hon nu ska heta) o så lite annat smått o gott. Avslutade med en lunch på Waynes, gott som tusan.

Väl hemma så tog vi en liten drinksing i solen jag och Magnus innan middagen, mysigt!!! Herre gud vad jag älskar att ha semester och så har jag tom nästan två veckor kvar, känns helt underbart!!!!


När solen försvann bakom träden här hemma tog jag ut Tyra och tränade en stund med henne och efter det var det Folkes tur. Folke ska nämligen kanske på lite träning i Härnösand på torsdag så vi måste ju börja värma upp lite. Han har ju alltid varit "het"  men nu blir han så in i helsike i gasen så det är svårt att få till nåt vettigt. Det var länge sen och han blir så lycklig så han kan inte behärska sig men det ger sig bara vi börjar få lite rutin på det här igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar