fredag 2 augusti 2013

Måsjakten...

... kan jag ärligt erkänna att jag inte tyckte var nån höjdare, i alla fall inte igår.... Konstant spöregn vilket innebar att jag blev dyngsur direkt trots regnkläder samt att jag inte fick skjuta en endaste mås. Jo, jag sköt på två men bommade totalt vilket också var vansinnigt irriterande. Inte helt lätt det här med måsjakt men jag tänker inte döma ut det riktigt ännu men... När jag ska med nästa gång så ska det baskemig vara uppehåll i alla fall ;-) Jag och Johan gav upp redan vid sjutiden men Magnus och Danne kämpade på till framåt 17-tiden, starkt jobbat killar!

Danne

Magnus
Idag följde jag med lilla svägerskan och tittade på Flattisvalpar o jäklars så söta de var!!! En liten tik är bokad och flyttar hem till grannbyn nästa helg, så kul!!!!


Eftermiddagen tillbringade vi nere på stranden med Tage & Tyra samt att vi fick sällskap av Roger med familj. Riktigt skönt i vattnet, jag badade hela två gånger och Tyra följde så glatt med ;-)

Tyra

Tage

Roger & Magnus
Nu är Tyra så där gosigt toktrött och ligger och snusar med Svetlana på kökssoffan, gullisarna ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar