måndag 19 augusti 2013

Som en chock...

... var det i morse att vakna och inse att semestern är slut och att det var dags för jobb igen, puh!!! Har haft en helt underbar semester när det gäller väder samt att vi har haft det så himla skoj och mysigt ;-) Vi hann dessutom fixa till vårt nya vardagsrum (bara lite småpyssel kvar) och jag har verkligen inte ägnat en tanke åt jobbet - härligt!! Kände mig helt borta när jag kom på jobbet i morse men trots att det kändes lite jobbigt så var det ändå lite skoj när jag väl kom igång ;-) Nästa år ska jag planera min semester på precis samma sätt som i år för det var helt perfekt och det känns som jag varit ledig hela sommaren.

En mycket avslappnad Igor som också njuter av sommaren ;-)
Ikväll var Magnus och jag iväg till Njurunda med grabbarna och lilltjejen på lite jaktlydnadsträning. Mm, fick med mig Magnus och Tage också ;-) Tror även husse har insett att lite jaktlydnad på Tage behövs inför kommande jakt som startar nästa vecka ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar