måndag 16 september 2013

Finns inget dåligt väder....

... bara dåliga kläder eller hur var det nu då??? Trotsade i alla fall skitvädret och gav mig iväg till andra sidan stan med hundarna i full regnmundering. Tappert tyckte Magnus men snudd på dumt ;-) När vi väl kom fram o skulle börja träna så hade vi sån tur att det slutade regna vilket var det sista jag räknat med. Jag hade bara långkalsonger under så det var bara o köra på i regnkläderna ändå... Folke är ju himla i gasen men duktig som tusan! Precis som massor av det vi nött, nött och nött innan operation o rehab liksom har fallit på plats ;-) Tyra fick komma ut en liten stund på slutet hon också, gulltjejen.

Mindre kul var det att den här bjässen rusade över vägen på vägen dit och inte alls långt ifrån bilen. 


Gick så snabbt så jag hann inte ens flytta foten till bromspedalen... Tack o lov så gick det bra både för mig och mina medtrafikanter. Var tvungen att stanna o pusta lite och passade då också förstås på att knäppa kort på honom. Himla mycket roligare det hade varit att få "knäppa" honom med nåt helt annat än kameran ;-) 

1 kommentar:

  1. Shit va läskigt med älgen. Stor var han ju också. Tur att det gick bra denna gång men det gäller ju att se upp för nu är ju älgarna verkligen i rörelse :-(

    SvaraRadera