lördag 14 september 2013

MysLördag!

Klev upp tillsammans med fågeljägarna (Magnus, GummiDanne & Tage) och tog en kopp kaffe med dem och när de åkte kröp jag ner under täcket igen tillsammans med två fyrbetna killar och en liten tjej. Eller... De låg inte under täcket utan ovanpå förstås men mysigt som tusan hade vi och sov ända till 8 ;-) Nu lullar jag bara runt i mysbrallor, datar lite, plockar lite här o där, dricker massa kaffe och har ätit skorpor så jag fått skavsår i tandköttet. Lyssnar på musik och inser att jag har blivit gammal för jag kan inte lyssna på musik och blogga samtidigt, var tvungen att vrida ner ljudet jättemycket nu en stund. Haha, tänk när man poppade som tusan samtidigt som läxorna gjordes, skulle vara en omöjlighet idag ;-)
 
Nu ska jag vrida upp musiken igen och fortsätta njuta av den här morgonen en stund till innan jag och Tyra ska ut på en mysprommis runt Åstön tillsammans med mamma och GullCharlie ;-)
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar