söndag 25 november 2012

Åtelmarodör!

Inatt när vi sov som bäst har "någon" flyttat omkring vår åtel... Naturligtvis så är det första jag tänker: BJÖRNEN!!!!! Även om det var det första jag tänkte så förstår jag ju att så är det troligast inte alls men tänk om ;-) Jag vill kanske gärna att det skulle ha varit just en björn för lite spännande är det allt så länge den är på avstånd ;-) Men om det nu var så hade jag ju velat varit vaken så jag fick se den. Spekulationer, spekulationer men en sak vet jag: Jag vill ha en åtelkamera! Tänk va skoj att kunna se i efterhand vad som händer där uppe när vi sover eller när vi är på jobbet. Bäst skulle vara nån form av övervakningssystem med minst två kameror - en på åteln och en på hundgården. 

Läggs direkt till önskelistan som ska skickas till Tomten!


1 kommentar: