fredag 9 november 2012

Hemma idag också...

... men mår fantastiskt mycket bättre, alltså på rätt väg ;-) Har under sjukdagarna roat mig med en hel säsong av Hells Kitchen vilket var typ max vad jag orkat med. Såg sista avsnittet idag och naturligtvis så var jag tvungen att böla en skvätt då vinnaren korades, fattar inte att jag ska vara så jäkla känslig! Fick finbesök av lilla svärmor som kom med smarriga munkar ;-) Efter goda fikat så sa det bara vips o plötsligt hade jag nyputsade sovrumsfönster, nya (nygamla, de låg inklämd i en låda sen många år tillbaks) gardiner och ett nytt överkast jag helt glömt bort att jag fått.

Mysigt blev det allt...


... men det ena ger ju det andra för nu vill jag ju omgående ha fina kuddar att lägga på sängen, en ny fin matta istället för fulaste trasmattan som inte alls passar längre samt nytt draperi till garderoben. Nya lampskärmar till taklampan vill jag också ha för de som sitter där nu är så gräsligt fula så jag kapade bort hela lampan på bilden.

Nu väntar jag på kärleken som snart borde vara på hemgång och sen blir det bara fredagsmys ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar