onsdag 21 november 2012

Inte så där jättelämpligt...

... tillfälle jag blev sjuk på, resulterade i en helsikes massa eftersläpning på både det ena och andra när det gäller jobbet. Nu äntligen är jag i fas igen och jäklars så skönt det känns!

I helgen blir det fullt upp men bara massa skojsiga saker som att träna hund, kanske jaga samt åka till skjutbanan. Till skjutbanan ska jag i och för sig endast med till då Lill-Gustav ska skjuta upp för jägarexamen men vem vet, kanske jag också får skjuta några skott ;-) Dessutom kommer Danne hem i helgen vilket var ett tag sen nu så det ska verkligen bli jättemysigt! 

I morgon bitti har jag ställt klockan på 04:00... Nä, jag ska inte resa bort - min plan är att få skjuta räven som smugit omkring här i flera dagar men som vi inte kommit åt. Verkar vara en "morgonräv" så det är bara att pallra sig upp och det kan det ju vara värt. Behöver verkligen detta så lite av mitt självförtroende kommer tillbaks efter alla bommar sista tiden. Nu vet jag att bössan går rätt och jag vet att jag träffar på det avståndet så alltså kan det inte gå på tok. Förutsättningen är ju förstås att lilla Mickel håller sin vana trogen och dyker upp här även i morgon bitti...

Men nu sova - Natti Natti!!!

Min första räv ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar