söndag 4 november 2012

Vaken sedan några timmar...

... men drömmer om fina klänningar, finns många roliga sidor att titta runt på. Vill gå på "finfest", ha en fin långklänning med massa blingbling till ;-) Finns en hel del läckra klänningar till inte allt för mycket pengar - VILL HA!!! Nåja - vad är en bal på slottet? Eller jag menar snarare: Var tusan är balen på slottet för den vill jag gå på!!!!! Snart nyår, kanske det får bli en anledning till långklänning ;-)



Är nog färdigfantiserat nu för bredvid mig har jag fyra hungriga grabbar som tycker att jag suttit och slöat alldeles för länge och att det nu är dags att rikta om uppmärksamheten till dem i stället, typ ge dem mat nu med det samma. Tage, den lilla charmknutten tar som vanligt initativet och förmedlar starkt deras gemensamma synpunkter på det ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar