lördag 7 december 2013

Grattis Danne!!!

Idag var det dagen då mitt yngsta barn fyller 20 år, känns helt overkligt att åren går så fort!!!! Världens finaste kille har jag så något rätt måste jag ju gjort under dessa år ;-) Trevligt kalas hade vi med fullt hus och när kalaset var över åkte Danne med storasyster hem till henne och sen ikväll blir det party med henne och kompisar ;-) Irriterande är det dock att jag som alltid har kameran redo inte knäppte ett endaste kort. Men ett kort måste ju självklart ut här och då får det bli studentkortet!

Födelsedagsbarnet som gjorde sin "Bolagspremiär" idag 10 minuter efter öppning ;-)
Snö har vi fått också, härligt tycker jag även om det begränsar möjligheterna till träning med hundarna. Men å andra sidan är det bra, de behöver vila och det behövs inte så mycket fantasi för att hitta jättebra övningar även i snön ;-)

Tyra
När kalaset var slut och alla åkt hem så tänkte vi att nuuuu ska vi testa släppa ihop grabbarna med Tyra för löpet måste verkligen vara över nu. Yrsligt blev det till en början och Tage "vår lilla kåtbock" är ju som vanligt  helt klart värst men... Efter en stund lugnade de ned sig och nu går det riktigt bra! Tyra är överlycklig för det har nog varit vansinnigt tråkigt för henne sista veckan och grabbarna är så nöjda. Släppa Tyra och Tage själva utomhus avvaktar vi med ett par några dagar till men sen ska det också vara ok.

Ser ganska avslappnat ut, eller hur? Svetlana, Tello, Tyra och Igor ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar