onsdag 11 december 2013

Jobbigt....

... har det varit idag och less blev jag när på eftermiddagen gjorde ett "övningsprov" med hyfsat goda förhoppningar om ett bra resultat o så hade jag bara 36% rätt... På fredag måste jag fixa 65% så jag vet ju vad jag har att göra även i morgon kväll.

Gjorde en paus i pluggandet en stund vid tolvtiden och tog en liten lunchprommis med Folke och Tyra, mysigt och välbehövligt för oss alla tre.

Våra sötisar - Tyra & Folke

Finaste Folkegubben
På eftermiddagen var det dags att kasta av mig myskläderna, hoppa in i duschen och bege mig till jobbet för julbord med mina arbetskompisar - Jättetrevligt och vansinnigt gott! Vi hade julklappsbyte och jag fick en sån där grej där hjärnan ska användas, några små kulgrejer som på något sätt ska sättas ihop till en pyramid. Hur vet jag inte men jag ska klura ut det ;-)

1 kommentar: