fredag 6 december 2013

Trötta!

Har inte funnits nån ork alls under veckan när det gäller bloggande. Veckan har rullat på i en alldeles ryslig takt och vi har varit så vansinnigt trötta varendaste kväll...  Värst var det i onsdags då vi efter middagen som bestod av Janssons Frestelse och en öl tvärslocknade i soffan av ren och skär paltkoma redan kl sju på kvällen. Vi vaknade till vid niotiden och då rastade vi bara hundarna, borstade tänderna och så kröp vi ner under täcket som somnade för natten.

Men gott som tusan var det!!!!
I torsdags var jag ledig, bakade och grejade lite här hemma inför stora födelsedagen på lördag. Vanliga bullar och lussebullar blev det. Tårta köpte jag idag o så en burk pepparkakor ;-) Jag är helt oduglig på att baka kakor så jag tänker inte ens försöka...



Har fått upp lite adventsstjärnor idag men upptäckte till min fasa att vi knappt har några ljusstakar kvar då flera skrotades efter förra julen. Ska hänga på låset i Birsta i morgon bitti och köpa lite julfint ;-)

Skönt är att det är lugnare här hemma nu. Tyras löp börjar trappa av och killarna är mycket lugnare. Kan fortfarande inte ha dem ihop men innan helgen är slut så ska nog det också fungera ;-)

1 kommentar:

  1. Å vad goda bullarna och lussekatterna ser ut, blev riktigt fina :-)

    SvaraRadera