fredag 27 december 2013

Precis...

... när jag klätt på mig för att ge mig ut med Tyra och Tage så började det regna och det ser inte ut att vilja sluta heller. Kläderna åkte av och på åkte myskläderna igen! Ge mig ut i nån bil låter jag också bli för i och med att regnet kom så kommer antagligen värsta halkan tillbaks också. Passar på att tvätta och fixa lite varvat med mys under filten i soffan och titta på TV ;-)

Hittade Svetlana i vardagsrummet liggandes i fönstret. Där får hon inte ligga men hon var så förbaskat söt så jag var bara tvungen att ta en bild innan jag tog ner henne ;-)

Sötgumman!

2 kommentarer:

  1. Typiskt katter att krångla in sig på platser de inte får vara på. Hos oss började det snöa, men det var inte långvarigt. Hopplöst väder det här - men i skogen var det skapligt sa Micke när han kom hem efter en tur med Coffy.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och visst är de märkligt att inte fler saker åker i golvet än vad de gör? Fattar inte hur hon kunde klämma sig in där utan att riva omkull julstjärnan.

      Radera