onsdag 15 januari 2014

Att ha magsjuka...

... är ingen höjdare, få gånger som jag tycker så synd om mig själv som då :-( Vaknade igår med värsta magmullret som snabbt övergick till illamående och magsjuka, så himla typiskt eftersom det var igår jag skulle iväg och röntga Tyra. Tack och lov så slapp jag boka om besöket då My var ledig, hon kom ut och hämtade Tyra och fixade röntgen - tack för det gumman!!!!!! Veterinären såg inga konstigheter på bilderna och hon kändes mjuk och fin när han kände på henne, tack och lov. Sen är det ju så att det är SKK som gör bedömningen så inget är ju säkert förrän de sagt sitt, det brukar ta ca en veckan innan resultatet kommer.

Jag mår bättre idag men är definitivt inte frisk så jag blir hemma idag och troligen i morgon också. Speciellt när det gäller magsjuka tycker jag det är viktigt att vara hemma en dag extra så man inte sprider massa äckliga baciller till sina kollegor...


1 kommentar:

  1. Aha, jag trodde att du jobbade hemfrån. Usch magsjuka är ju ingen höjdare. Krya på dig!

    SvaraRadera