fredag 17 januari 2014

Sakta men säkert...

... är jag på väg tillbaks till livet, tycker bara att det går alldeles vansinnigt sakta! Illamåendet är i stort sätt borta men magen är fortfarande i uppror så jag törs inte ha för lång väg till toaletten för då kan det gå på tok. Var i stort behov av friskluft igår så jag gjorde en chansning och tog en liten prommis på typ 300 meter med hundarna. Hundarna var överlyckliga även om det nu var en väldans kort prommis men det straffade sig för mig för när jag kom hem var jag helt slut och var tvungen att lägga mig :-(

Folke & Tyra

Tage
Tror i alla fall att källan till denna magsjuka är identifierad då både jag, lillasyster och mamma åkte dit alla tre inom loppet av två dygn och det är lika långdraget för oss alla tre. Dessutom fick Fanny också en liten släng av det i samma veva men hon klarade sig mycket bättre än oss tanter.  

Igår kom resultatet på en av Tyras brorsor som var den första i kullen att röntgas. Han hade HD A och ED UA, bättre än så kan det inte bli så nu håller vi tummarna för Tyra och resten av kullen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar