söndag 5 januari 2014

Vaknade...

... i morse och kände direkt att idag ids jag inte hitta på någonting... Satt o filurade i morgonrock fram till halvtolvtiden och då dök Carina med lilla Svea upp. Himla tur det för då fick jag äntligen på mig kläder och så gav vi oss ut i skogen med tjejerna. Tog en prommis och så tränade vi lite efter vägen, några markeringar var fick de och så lite sök. Duktiga små flickor bägge två och Tyra var så nöjd när vi kom hem, helt utslagen ;-)

Carina och Svea
När vi kom hem tog jag en dusch och sen åkte jag in på Birsta och beställde glasögonen , blev ett par bruna och ett par röda bågar. Lite stolt över mig själv att jag faktiskt vågade välja ett par röda eftersom det mesta i min lilla värld brukar bli svart... Avslutade kvällen hemma hos mamma med god middag tillsammans med barn, syskon och syskonbarn, myskväll! 

Fanny och Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar