fredag 31 januari 2014

Sakta...

... men säkert börjar jag komma tillbaks till livet utan att gråta hysteriskt. Har en stor klump i magen hela tiden och saknar Folke något alldeles vansinnigt. Kommer på mig själv hur jag tittar efter honom när jag kommer hem från jobbet, när vi är ute, när vi lägger oss på kvällen, när vi vaknar på morgonen osv. Så kommer det nog vara ett tag till innan jag vant mig vid att lillkillen inte finns med oss längre. Men hur stor saknaden är så går livet vidare och vi har ju faktiskt tre till att tänka på, snart fyra! Jaa, vi bestämde oss att köpa en av Tyras småsyskon som är klara för leverans i början av mars, blir en liten tik till och det ska bli jättemysigt ;-) Namn har vi inte bestämt ännu men det lutar åt Signe eller Greta. 

Nu ska jag bara njuta av att det är helg och fira det med en liten Whisky innan det är dags att sova ;-)

Kram & Trevlig Helg!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar