fredag 10 januari 2014

Snö!

Nu har det snöat alldeles lagomt och det behöver inte komma mer nu! En positiv sak med snön är att det blev väldans mycket lättare att se om det är något som rör sig uppe på åteln när det blev vitt på backen. Lite extra spännande också eftersom vi faktiskt såg rävspår i snön nedanför oss i morse ;-)

Längst där uppe (ca 130 m) ligger alla godsaker. Känns attans bra att jag lyckats skjuta både räv, skator och nötskrikor där uppe i år!
Eftersom de lovat sol i morgon är planen att ta ut hela gänget till skogen och bara mysa! Såg att de ändrat prognosen lite nu till det sämre tyvärr men fortfarande ändå helt ok. Måtte de inte ändra sig igen för jag känner verkligen hur desperat jag är efter sol just nu. Helt ok att det är kallt men jag vill åt solen!

Apropå sol så kom jag på nu att för precis ett år sen satt vi förväntansfulla på planet på väg till Gran Canaria. Åååh, va jag längtar till 2015 för då åker vi igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar