lördag 18 januari 2014

Resultat!

Nu har Tyras röntgenresultat kommit och jag kan äntligen slappna av!


Armbågarna utan anmärkning, puh!!!!! Höfterna fick hon grad B på men det är jag också nöjd med. Naturligtvis hade det känts ännu bättre med grad A men man får ju tom avla på B-höfter så det är inget att jaga upp sig för ;-)

Igår slapp jag rusa på toa efter att jag tog sista tuggan av middagen så jag antar att jag börjar bli frisk nu. Känner mig piggare också så idag ska vi baske mig ut i friskluften!!! Både jag och hundarna är så uttråkade så vi nästan kräks...

2 kommentarer:

  1. Skönt att resultatet kommit och att det var positiva besked :) Skönt också att du börjar bli pigg - måste vart en envis magsjuka du lyckats få...
    Vi ses kanske i korridorerna till veckan då =) /Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, helt underbart!! Va en riktigt envis magsjuka, lika envis för både mig, mamma och för Regina...

      Radera