torsdag 7 mars 2013

Duktig liten tjej!

Först o främst så är hon ju alldeles vansinnigt söt gulligaste och charmigaste lilla Tyra!


O inte nog med att hon är världens finaste lilla tjej - hon är duktig också och det måste naturligtvis dokumenteras på bild ;-)

Hon har fått hämta en liten dummy inomhus några gånger och direkt kommit med den till mig. Tänkte idag att jag skulle testa utomhus så jag la ut den några meter bort (inte kastade). När jag släppte henne var det raka spåret mot den....


...plockade upp den utan att tveka...


..... vände sig om...


... började springa...


... raka spåret till mig ;-)

Duktig tjej va! Nu testade vi bara en gång så det inte blir massa knasigheter men riktigt skoj var det tyckte vi båda två ;-)

1 kommentar:

  1. Så fina bilder på lill-tjejen. Hon är verkligen bedårande. Och varför ser det så gulligt ut när en hund bär något i munnen! Skönt att det verkar gå så bra med Folke också.

    SvaraRadera