fredag 8 mars 2013

Rehabiletering!

Oj vilket jätteprogram vi fick hos veterinären idag! Kommer bli ett hiskeligt massa pusslande för att få i hop detta under hela 3-4 månader (minst). Klart vi klarar det men mycket tack vare att jag har det jobb jag har med mycket semester, möjlighet att flexa, jobba hemma osv. Skulle jag inte haft den möjligheten skulle vi ärligt aldrig fixa det här. Men... Det finns inget ont som inte har nåt gott med sig. Om vi nu förutsätter att nästa armbåge har lika bra prognos kommer den här oliiiidligt långa rehabiliteringen inte bara vara bra för Folkes leder utan även för mig och Folke som "team". Alla dessa grejer vi ska göra är tokbra kontaktövningar samt att Folke måste lära sig slappna av och lita på mig ;-)

Stygnen är bortplockade och så även tratten och jag tycker mig se en kille som är väldans nöjd över det. Finns dock en liten fara med det som vi måste vara vaksam över och det är att Folke nu tycker att han är frisk som en nötkärna, det sjuka liksom försvann med tratten. Hann inte mer än innanför dörren hemma så skulle det börja busas med Tello (som för övrigt inte alls var sen att hänga på) bara för att han kan ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar