torsdag 14 mars 2013

När barnen var små...

... hade jag min "egentid" när de sov efter lunch. Det var då jag kunde passa på att duscha, fika i lugn och ro och bara slappa och slippa tänka ;-) Att vara med valp är typ samma grej fast nu är det efter frukost som jag tar mig min "egna lilla tid" typ mellan halv åtta och tio. Skönt är att när lilltjejen somnar så sover hon som en stock, vaknar inte av att jag plockar disk, hänger tvätt och sånt eller att jag traskar omkring här inne. Grabbarna passar också på att sova under dessa två timmar ;-) Sen när hon vaknar så är det fullt ös till 100% o då gäller det att vara med ;-)

Är så glad att vi till slut bestämde oss för att ta en liten valp för Tyra är verkligen den charmigaste lilla tjej som finns. Så otroligt lättlärd, trygg och så vansinnigt söt!!! Ska bli riktigt spännande att se hur hon blir när hon blir äldre ;-)

Härligt väder idag också så idag blir det nog några timmar nere vid vår strand eller kanske en tur till Åstön... Vi får se vad som händer ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar