torsdag 18 februari 2016

Äntligen!

Idag började Tyra äntligen löpa! Det har väl egentligen inte alls gått över tiden mer än möjligen några dagar men det är så himla jobbigt att vänta, har inget tålamod alls när det gäller just att vänta. Under sista halvan av vecka nio gissar jag att det bär av till Bromölla för att några dagars "dating" med Art men naturligtvis kommer vi ta prov innan jag åker, hellre ett prov för mycket än ett för lite :-)

Vi har räv här nu igen, en försiktig liten rackare. Det är inte så himla lätt att smyga ut obemärkt i knarrig snö, jag har lyckats skrämma bort honom två gånger ikväll. Sista gången var jag nyduschad o när jag kom ut på plats så hade glasögonen immat igen också, otroligt frustrerande! Det är det värsta med glasögon, att de immar igen....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar