lördag 20 februari 2016

Lördagsnöje!

Har tillbringat hela lördagen på Höga Kusten med Håkan och många andra trevliga människor på kurs i föreningsjuridik, huuuur tråkigt låter inte det? Kändes lite motigt i morse men kursen var faktiskt helt ok. Jag som inte alls är hemma på detta område behövde det verkligen och Karin som hade kursen var helt suverän, en riktigt trevlig och lärorik dag helt enkelt!

Håkan
Magnus släppte Bettan idag också tillsammans med Roger eftersom jag inte var hemma samt att det kommer vara ännu värre skare i morgon än vad det redan är. Hon gjorde ett jättebra jobb, så kul även om det är lite surt att jag inte var med. Poletten verkar ha trillat ned för lilltjejen och idag höll hon på med en hare i tre timmar. Flera tappt men hon gav inte upp utan hittade rätt på den flera gånger igen och drev stötvis i ca 15 min/gång.


Gullgumman är så himla duktig och jag tror verkligen att hon kommer bli jättebra! Dagen till ära så öppnade vi Proseccon som jag fick av Mia i födelsedagspresent. Vi hade bestämt att den skulle öppnas den dag som Bettan drivit mer än 5 minuter i sträck och det gjorde hon ju med råge idag :-)


Nu är det bara en vecka kvar av harjakten och jag hoppas vi hinner släppa några gånger till. Jag jobbar ju tyvärr men håller tummarna för harjaktsväder och noll skare nästa helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar