tisdag 23 februari 2016

Pust!

Rörigt på jobbet har det varit dagarna efter releasen. Häftigt är det att alla tekniker nu helt självklart dras till vår lokal när något går sönder men lite jobbigt också för det blir så yrslit runt omkring. Trött var jag i skallen idag när jag kom hem så det var extra skönt att komma ut med gänget en stund, fick till och med lite dagsljus.

Skymning
Hörde ryktas att våra nya telefoner ska komma nästa vecka och det var ju uppiggande :-) Då kommer jag stänga av den telefon jag har nu och bara använda mig av jobbtelefonen, bara bökigt att släpa runt på två telefoner. Syftet till att jag för en herrans massa år sedan skaffade en privat telefon utöver jobbtelefonen finns inte längre nu när barnen är utflugna samt att jag har helt andra arbetsuppgifter nu än då.



Bra musik är också uppiggande och detta visade en arbetskamrat till mig igår.  Jag gillar Lady Gaga och hon gör Stevie Wonders "I Wish" helt galet bra!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar