fredag 5 februari 2016

Flex!

Min plan var att vara helt ledig idag men så dök det upp lite grejer på jobbet igår innan jag gick hem som jag var tvungen att fixa. Magnus tog med sig Bettan ut och släppte henne i morse så jag fick jobba ifred fram till 10 o sen stämplade jag ut på friskvård för att sedan vara ledig resten av dagen. Ingen hare för Bettan idag heller men hon var trött o nöjd när de kom hem så vi lämnade henne inne med Tello och tog med oss labbegänget ut och tränade en stund.

Tello & Bettan myser tillsammans :-)
Vi tränade långa raka linjer idag och det gick överlag riktigt bra. Signe och Nisse gick med när vi la ut men för Jaffa och Tyra blev det helt blinda. Med lite stöttning och hjälp så fick de till det och vi kan inte annat än att vara stolta över våra fina tjejer och kille. 

Nisse 
Magnus & Nisse 
Signe

Magnus & Jaffa

Tyra

Jaffa

Jag & Tyra



Nöjd liten Tyra får en belöningsboll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar