fredag 19 februari 2016

Slutet gott allting gott!

Att upptäcka i bilen på väg till jobbet att jag har migrän på gång var inte direkt nån hit. Hann inte få i mig nån medicin i tid för jag kunde ju inte direkt stanna på motorvägen och göra det. Det handlar om minutrar när det börjar flimra för ögonen och när jag släppte av Danne på busstation så var det redan försent. Petade i mig två tabletter och vände hem igen. Magnus var ute med Bettan så jag tog med mig tjejerna in, tog mer medicin, drog för gardinerna och la mig under filten på sängen med Tyra, Signe och Jaffa. Sov till kvart i ett... 


Migränen var borta när jag vaknade men jag blir ju helt kraschad resten av dagen tyvärr. Tog mig i kragen på eftermiddagen och kom ut på en prommis med Tyra och Signe i solskenet och det tror jag gjorde susen :-) Så himla vackert och skönt ute nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar